مجموعه اسپادان شما را به خرید بهترین محصولات لوازم برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس نظری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129687515

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: spadanisf@

telegram iconپاسخگویی تلگرام: mohammad13983@

instagram icon اینستاگرام: mohammad13983@

 

خرید قاب مهتابی درجه یک تولید شده با متریال عالی

آنچه در این مقاله می خوانید...

استعلام قیمت قاب مهتابی مرغوب و درجه یکخرید اینترنتی قاب مهتابی پلاستیکی و دکوراتیوفروشنده انواع سایز قاب مهتابیعرضه مستقیم قاب مهتابی مستقیم از تولید کنندهامکان سفارش آنلاین قاب مهتابی عمده ایانواع لوکس ترین قاب های مهتابی در بازار

استفاده از انواع و اقسام مختلف وسایل روشنایی در ساختمان ها مانند قاب مهتابی جزء ضروریات به شمار می آید. قاب مهتابی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که از نمونه های آن می توان به آسیب نرسیدن به لامپ و همچنین کمتر مصرف شدن انرژی برق اشاره کرد. خرید قاب مهتابی درجه یک در نمونه های مختلف و با جنسی عالی با رونق بسیار خوبی در سراسر کشور در حال انجام می باشد.

خرید قاب مهتابی درجه یک تولید شده با متریال عالی

استعلام قیمت قاب مهتابی مرغوب و درجه یک

استعلام قیمت قاب مهتابی مرغوب و درجه یک

تأمین نور کافی در تمام ساختمان ها اعم از منزل، محل کار، فروشگاه و … دارای اهمیت زیادی می باشد، به طوری که می تواند موجب آرامش و در نتیجه جلوگیری از ضعیف شدن چشم ها شود.

مهتابی یکی از لامپ هایی است که در چندین سال اخیر به دلیل داشتن نور مناسب و همچنین کم مصرف بودن انرژی، دارای مصرف بالایی می باشد.مهتابی به دیوار و یا سقف نصب می شود و به همین علت برای نگه داشتن آن، نیاز به وسیله ای به نام قاب است.

قاب های مهتابی در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد. مدل قاب مهتابی باید بر حسب دکوراسیون و وسایل آن مکان در نظر گرفته شود، مثلا اگر شما وسایل منزلتان سبک کلاسیک دارد، می توانید از قاب هایی با طرح سلطنتی و حاشیه دار استفاده کنید.

قیمت قاب مهتابی در بازار بسته به عوامل و فاکتورهای مختلفی تعیین می شود که در زیر به چند نمونه آن اشاره می کنیم:

  • مدل قاب
  • جنس قاب
  • برند و کارخانه سازنده
  • سایز و ابعاد قاب
  • میزان سفارش
  • شیوه خرید

استعلام آخرین نرخ قاب مهتابی در نمونه های مختلف برای تمام مشتریان جهت خرید راحت تر و مطمئن تر دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

خرید اینترنتی قاب مهتابی پلاستیکی و دکوراتیو

قاب های مهتابی دارای مدل ها و جنس های مختلفی می باشند که مشتری و یا کارفرما باید بر حسب مکان مورد نظر آنها را خریداری نماید.

قاب مهتابی پلاستیکی یکی از پرکاربردترین انواع این محصول می باشد که بیشتر در ساختمان و مراکز عمومی همچون بیمارستان، فروشگاه، مدارس، دانشگاه ها و … به کار می رود.قاب های مهتابی پلاستیکی نیز دارای طرح های ساده و گلدار می باشد که نمونه دوم را می توان در منازل برای اتاق خواب نیز استفاده کرد.

یکی از انواع قاب مهتابی جدید، دکوراتیو می باشد. این قاب در نمونه های مختلف ۲ و یا ۴ لامپِ طلایی و یا سفید در بازار موجود می باشد.قاب مهتابی دکوراتیو اغلب از جنس پی وی سی فشرده می باشد و دارای ویژگی های زیر است:

  • راحتی نصب
  • سیم کشی داخلی بسیار ساده و قابل فهم
  • حذف پایه های کنار و استارت
  • نوردهی بسیار عالی به دلیل استفاده از ورق استیل در پشت لامپ ها

شما به راحتی می توانید انواع قاب های مهتابی در نمونه های مختلف مانند دکوراتیو و پلاستیکی را به صورت اینترنتی و در سریع ترین زمان ممکن از فروشگاه آنلاین ما خریداری نمایید.

فروشنده انواع سایز قاب مهتابی

فروشنده انواع سایز قاب مهتابیاستفاده از قاب های مهتابی علاوه بر اینکه موجب می شود که محل مورد نظر زیباتر به نظر برسد، دارای مزایای منحصر به فرد گوناگونی نیز می باشد.یکی از مزایای استفاده از قاب های مهتابی این است که مرحله چشمک زدن لامپ ها که در اثر استارت زدن صورت می گرفت، حذف شده است.همانطور که می دانید در مهتابی های قدیمی مرحله استارت زدن وجود داشت که این کار موجب تحریک گاز برای حرکت نمودن و گرم شدن بود که از نظر مصرف انرژی به صرفه نمی باشد.

سایز قاب مهتابی یکی از عواملی است که در فروش و عرضه این کالا موثر می باشد. سایز و ابعاد قاب مهتابی شامل مواردی همچون طول قاب، عرض قاب و عرض پی وی سی است.از نمونه سایزهای قاب مهتابی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • ۵*۱۰*۵۰ سانتی‌متر
  • ۱۵*۱۲۰*۷ سانتی متر
  • ۹۰*۵*۵ سانتی‌ متر
  • ۳۴*۸*۷ سانتی متر
  • و …

لازم به ذکر است که هر کدام از قاب های مهتابی نیز دارای وات های متفاوتی می باشند که میزان روشنایی لامپ ها به توان و قدرت آنها بستگی دارد.

عرضه مستقیم قاب مهتابی مستقیم از تولید کننده

تولید کننده قاب مهتابی، این محصول روشنایی را با استفاده از بهترین متریال ها ساخته و روانه بازار می کند.در زیر ویژگی های قاب مهتابی که از نظر ساخت، مرغوب می باشد، عنوان شده است:

  • دارای ترانس الکترونیکی با کیفیت
  • قابلیت تعویض ترانس الکترونیکی با ابعاد مختلف  
  • استفاده از سرپیچ استاندارد 
  • استفاده از صفحه های مناسب و مرغوب در قاب جهت زیبایی و بازتاب بیشتر نور
  • استفاده از مواد ABS نو و خود رنگ جهت تزریق قطعات پلاستیک
  • به کار بردن سیم های استاندارد در آن و همچنین سیم کشی های مطمئن
  • بسته بندی زیبا
  • دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر
  • دارای طراحی های زیبا و منحصر به فرد

از آنجایی که قاب های مهتابی دارای مصرف بسیار بالایی می باشند، به همین جهت همواره مشتریان به دنبال تهیه این کالا با نرخی مناسب هستند.عرضه مستقیم قاب مهتابی به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده برای مشتریان دارای صرفه اقتصادی بسیار خوبی می باشد.

امکان سفارش آنلاین قاب مهتابی عمده ای

امکان سفارش آنلاین قاب مهتابی عمده ایقاب مهتابی استیل براق یکی از انواع قاب های جدید می باشد که اغلب برای سالن های بزرگ و کلاس های آموزشی استفاده می گردد.این قاب ها اغلب در سایزهای کوچک تولید می شوند و به همین علت فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

یکی از انواع قاب استیل، قابی می باشد که در آن از لامپ های fpl استفاده شده است. قاب های استیل fpl دارای مزایای متعددی نظیر موارد زیر می باشند:

  • نصب آسان
  • طول عمر بالا
  • بدون سوسو زدن و روشن شدن آنی

با رشد کسب و کارهای اینترنتی، امکان سفارش آنلاین انواع قاب ها به صورت عمده برای مشتریان فراهم شده است که این امر موجب می گردد که مشتری کالای مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کند.

انواع لوکس ترین قاب های مهتابی در بازار

انواع لوکس ترین قاب های مهتابی در بازاردر عصر حاضر مبحث نورپردازی و استفاده از وسایل روشنایی مناسب و منحصر به فرد دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.قاب مهتابی می تواند در کنار انواع دیگر وسایل روشنایی مانند کلید، پریز، آباژور، لامپ خواب و …، نمایی بسیار خاصی را در آن مکان مخصوصا منزل ایجاد نماید.

یکی از انواع لوکس ترین قاب های مهتابی درجه یک در بازار، نوع سلطنتی می باشد. این نوع قاب اغلب ترکیبی از جنس استیل و چوب می باشد که گزینه بسیار مناسب و ایده آلی برای سالن پذیرایی، آشپزخانه و حتی اتاق خواب منزل است.انواع مختلف قاب های مهتابی لوکس در بازار کشور ما و در شهرهای گوناگون دارای فروش بسیار بالایی می باشد زیرا که امروزه استفاده از وسایل شیک در منزل موجب می گردد که محیط خانه زیباتر و بسیار شکیل تر به نظر برسد.

مهندس نظری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسپادان شما را به خرید بهترین محصولات لوازم برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید