مجموعه اسپادان شما را به خرید بهترین محصولات لوازم برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس نظری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129687515

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: spadanisf@

telegram iconپاسخگویی تلگرام: mohammad13983@

instagram icon اینستاگرام: mohammad13983@

 

شرکت تجاری خرید و فروش قاب مهتابی دکوراتیو

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع جدیدترین مدل مهتابی دیواریمشخصات، قیمت و خرید قاب مهتابی در بازارقاب مهتابی دکوراتیو 2 لامپ اصفهانعرضه مستقیم قاب مهتابی ضد آب با کیفیت بالاخریداران محصولات روشنایی درجه یکسفارش آنلاین قاب مهتابی فلزی و پلاستیکی

خرید و فروش قاب مهتابی دکوراتیو در بازار های داخلی به صورت عمده و مستقیم صورت می گیرد. قیمت عمده این محصول در مقایسه با نوع تک فروشی آن بسیار مناسب می باشد و صرفه مالی و اقتصادی بسیار زیادی را برای مشتریان محترم ایجاد می کند. تجارت قاب مهتابی دکوراتیو شامل صادرات این محصول به نقاط مختلف جهان می باشد. صادرات این محصول یکی از مهم ترین منابع اقتصادی کشور است که نقش بسیار مهمی در رشد اقتصاد داخلی کشور خواهد داشت. میزان تولید قاب های مهتابی در ایران در سطح بسیار بالایی قرار دارد و این عامل موجب رفع نیاز های بازار داخلی خواهد شد.

شرکت تجاری خرید و فروش قاب مهتابی دکوراتیو

انواع جدیدترین مدل مهتابی دیواری

انواع جدیدترین مدل مهتابی دیواریلامپ فلورسنت یا همان لامپ مهتابی نوعی لامپ می باشد که میزان روشنایی بسیار بالایی را ایجاد می کند. این نوع لامپ با تخلیه بخار جیوه کار می کند و و ولتاژ اعمال شده به دو سر لامپ اعمال می گردد. این نوع لامپ انواع مختلفی دارد که از مهم ترین و کاربردی ترین آن ها می توان به نوع دیواری آن اشاره کرد.

لامپ های مهتابی دیواری میزان روشنایی بسیار خوبی را برای افراد محیط ایجاد می کنند و از خود پرتور فرابنفش تولید می نمایند. این نوع لامپ ها برای محافظت احتیاج به انواع قاب مهتابی دارند. این نوع قاب ها از مدل های مختلف مهتابی دیواری محافظت می نمایند و از ایجاد ضربه در اطراف آن جلوگیری خواهند کرد.

مشخصات، قیمت و خرید قاب مهتابی در بازار

مهتابی یکی از مهم ترین تجهیزات روشنایی است که در روشن کردن فضای محیط بسیار کارایی دارد. در بازار طرح های مختلفی از انواع مهتابی وجود دارد که از مهم ترین آن ها می توانیم به مهتابی های ال ای دی اشاره کرد.

این نوع مهتابی ها با استفاده از قاب های مختلفی تزیین می شوند. این نوع قاب ها علاوه بر این که برای تزیین اطراف لامپ استفاده می شوند، کارایی های دیگری نیز دارند که از مهم ترین آن ها می توان به محافظت از لامپ های مهتابی اشاره کرد.

این نوع قاب ها اغلب از جنس فلز می باشند و میزان استحکام بسیار زیادی دارند. قیمت خرید این گونه قاب ها بسیار مناسب می باشد. قاب مهتابی ضد آب یکی از جدید ترین مدل های این کالا است که قابلیت های مختلفی دارد و در برخورد با آب میزان مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد.

قاب مهتابی دکوراتیو ۲ لامپ اصفهان

قاب مهتابی دکوراتیو 2 لامپ اصفهانقاب مهتابی دکوراتیو ۲ لامپ اصفهان یکی از بهترین و زیبا ترین مدل های این محصول می باشد که اغلب از جنس چوب می باشد. چوب استفاده شده برای طراحی این محصول دارای رنگ های مختلفی می باشد که از زیبا ترین رنگ های می توان به سفید و قهوه ای اشاره کرد. چوب استفاده شده برای مهتابی های دکوراتیو در برابر نور تغییر رنگ نمی دهند و از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار می باشند.

قاب مهتابی اصفهان دارای مدل های متنوع مدرن و کلاسیک می باشد که نمونه های مدرن آن با توجه به دکوراسیون های امروزی انتخاب دقیق و هوشمندانه ایی می باشد. طرح های مدرن این کالا بسیار زیبا می باشند و می توان از آن ها برای مکان های مختلف منزل استفاده کرد. این نوع قاب ها هم برای مهتابی های ۲ لامپه و هم برای مهتابی های یک لامپه استفاده می شوند.

عرضه مستقیم قاب مهتابی ضد آب با کیفیت بالا

یکی از مهم ترین ابزار های روشنایی، لامپ های مهتابی هستند که خود به مدل های گوناگونی تقسیم می شوند که از کاربردی ترین آن ها از لحاظ تعداد لامپ می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • مهتابی های تک لامپ
  • مهتابی دو لامپ
  • مهتابی های با کیفیت چهار لامپ

قاب های مهتابی قابلیت نصب برای هر یک از مدل های ذکر شده را دارند. به کار بردن این کالا باعث افزایش نور دهی لامپ خواهد شد و از آسیب رساندن نور آن به چشم افراد جلوگیری خواهد کرد.

قاب مهتابی تک لامپ از جنس های مختلفی می باشد که بیشتر نوع چوبی آن در بازار پر طرفدار می باشد و مهم ترین دلیل آن نیز طراحی های بسیار زیبا قاب های چوبی است. قاب های چوبی را به راحتی می توان با مبلمان ست کرد که این امر در زیبایی دکوراسیون منازل شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

خریداران محصولات روشنایی درجه یک

خریداران محصولات روشنایی درجه یکامروزه استفاده از قاب مهتابی دو لامپ بسیار رایج شده است. استفاده از این محصول مزیت های مختلفی را برای استفاده کنندگان ایجاد می کند که از مهم ترین آن ها می توانیم موارد و گزینه های زیر را نام ببریم:

  • این محصولات دارای نصب آسان می باشند و در هنگام استفاده و نصب هیچ مشکلی را برای افراد ایجاد نخواهند کرد.
  • استفاده از این محصولات باعث عدم چشمک زدن مهتابی ها خواهند شد و هیچ گونه مشکلی را برای چشم افراد به وجود نمی آورند.
  • جنس اقلب این قاب ها از جنس پی وی سی فشرده می باشد و این امر در مقاومت فیزیکی این کالا نقش بسیار مهمی خواهد داشت.
  • نوع سیم کشی داخلی در این نوع قاب ها بسیار ساده است و به راحتی می توان آن ها را تعویض کرد.
  • استفاده از این نوع قاب ها باعث حذف پایه های استارت خواهد شد و استفاده از لامپ را بسیار ساده و شکل ظاهری آن را بسیار زیباتر خواهد کرد.
  • یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این محصول، نصب ان ها در فضاهای متعدد محیط منزل است. به گونه ای که می توان این کالا را در محیط آشپزخانه و حتی اتاق نشیمن استفاده کرد.

سفارش آنلاین قاب مهتابی فلزی و پلاستیکی

سفارش آنلاین قاب مهتابی فلزی و پلاستیکیخرید قاب مهتابی به صورت آنلاین یک روش بسیار ساده می باشد. قاب مهتابی فلورسنت یک محصول بسیار جدید و کاربردی می باشد که میزان نوردهی این گونه لامپ ها را تنظیم می کند. مهتابی ها بدون قاب دارای نور هایی هستند که ممکن است به چشم افراد آسیب وارد کند. استفاده از قاب مهتابی جدید در اطراف لامپ های فلورسنت باعث می شود تا میزان نوردهی این گونه لامپ ها تا حد بسیار زیادی تنظیم گردد.

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از قاب درجه یک فلزی و پلاستیکی باعث عدم نفوذ رطوبت و آب به داخل لامپ ها می باشد و از ترکیدن و داغ شدن بیش از حد آن ها جلوگیری خواهد کرد. نور ایجاد شده توسط لامپ ها در زمان مصرف از این نوع قاب ها به صورت یکنواخت می باشد و همه جای منزل شما را به یک صورت روشن می کند.

مهندس نظری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسپادان شما را به خرید بهترین محصولات لوازم برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید