مجموعه اسپادان شما را به خرید بهترین محصولات لوازم برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس نظری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129687515

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: spadanisf@

telegram iconپاسخگویی تلگرام: mohammad13983@

instagram icon اینستاگرام: mohammad13983@

 

لیست قیمت قاب مهتابی پلاستیکی در بازار روز

آنچه در این مقاله می خوانید...

بازار قاب مهتابی تزئینی در تهرانتولید و پخش محصولات برق و روشناییقیمت خرید انواع قاب مهتابی پلاستیکیسفارش آنلاین قاب مهتابی از کارخانه تولیدتامین کننده عمده و جزئی قاب مهتابی طرح ماهانمرغوب ترین طرح ها و سایز های قاب مهتابی در بازار

قاب مهتابی پلاستیکی یکی از پرفروش ترین انواع آن است که با طراحی زیبا و شیک و قیمت مناسب در بازار ارائه می شود و به علت کاربرد زیاد فروش خوبی دارد و برای خرید آن با بهترین کیفیت به مراکز معتبر و نمایندگی ها مراجعه کنید. برای استعلام قیمت قاب مهتابی پلاستیکی در بازار به نمایندگی های فروش یا سایت های معتبر مراجعه نمایید. در ادامه مطلب از بازار آن در تهران، تولید و پخش، قیمت، سفارش آنلاین، تأمین کننده و مرغوب ترین طرح ها به بحث و بررسی خواهیم پرداخت.

لیست قیمت قاب مهتابی پلاستیکی در بازار روز

بازار قاب مهتابی تزئینی در تهران

بازار قاب مهتابی تزئینی در تهرانخرید قاب مهتابی وسیله در مراکز معتبر با کیفیت بالا و قیمت ارزان و در بسته بندی های متنوع به صورت خرده و عمده صورت می گیرد که امروه تنوع انواع محصولات الکتریکی در طرح و مدل گوناگون بسیار بالاست و برندهای معتبر داخلی با استفاده از مواد اولیه درجه یک آن را تولید و عرضه می کنند که مشتری از بین مدل و طرح های مختلف با توجه به سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب و خریداری می کند.

در بازار تهران انواع قاب مهتابی دکوراتیو، تزئینی، پلاستیکی، فلزی و … با برند معتبر و کیفیت بالا ارائه می شود که به دلیل کارایی و عملکرد مناسب فروش خوبی دارد و با برندهای متنوع و در سایز و اندازه های متفاوت تولید و روانه بازار می گردد که نمونه پلاستیکی به دلیل قیمت ارزان مشتریان زیادی دارد.

تولید و پخش محصولات برق و روشنایی

کارخانه های کشور انواع محصولات روشنایی را با بهترین کیفیت و استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهره وری از پرسنل مجرب و طبق استاندارد تولید و برای فروش روانه بازار می کنند که اهداف آن ها کسب رضایتمندی مشتری، ارتقا کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید می باشد تا کالایی با مناسب ترین قیمت و کیفیت ایده آل به دست مصرف کننده برسد که همیشه دو عامل کیفیت مرغوب و قیمت ارزان مورد توجه مشتری هنگام خرید قرار می گیرد.

تولید قاب مهتابی با مدل های جدید و متنوع و با بهترین کیفیت در کارخانه های بزرگ کشور صورت می پذیرد که پس از تولید توسط نمایندگی های فروش در اکثر شهرهای ایران به صورت عمده پخش می شود که نمایندگی ها علاوه بر فروش در زمینه تبلیغات و بازاریابی بسیار فعال هستند تا مشتری بیشتری جذب کرده و فروش خود را بالا ببرند.

قیمت خرید انواع قاب مهتابی پلاستیکی

قیمت خرید انواع قاب مهتابی پلاستیکیقیمت آن با توجه به برند، کیفیت، طرح و مدل، نوع، سایز و اندازه، نحوه خرید و فروش و .. متفاوت است. برای استعلام قیمت به شرکت های تولید کننده یا نمایندگی های فروش مراجعه نمایید و لی راه آسان تری نیز وجود دارد که ورود به سایت های معتبر فروش است زیرا هر روز به روزسانی می شود همچنین تماس از طریق تلفن، پیامک و شبکه های اجتماعی و مجازی گزینه مناسبی است که ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی ها و مشاوره کارشناسان فروش برای خرید بهتر استفاده می کنید.

سفارش آنلاین قاب مهتابی از کارخانه تولید

یکی از آسان ترین راه ها برای سفارش قاب مهتابی جدید مراجعه به فروشگاه های آنلاین است که امروزه طرفداران زیادی دارند و به دلیل ارائه کالاهایی با گارانتی و ضمانت کیفیت، مردم به آن ها اعتماد نموده و ترجیح می دهند که از آن ها خرید کنند و از پرداخت هزینه های اضافی در رفت و آمد جلوگیری نمایند همچنین برای کسانی که شرایط حضور فیزیکی برای خرید در فروشگاه ها و مراکز خرید ندارند گزینه مناسبی است.

کارشناسان و مشاوران فروش اطلاعات لازم را در مورد نحوه خرید و مشخصات کالا در اختیار مشتری قرار داده تا با آگاهی و شناخت کامل اقدام به خرید نماید. در هر ساعت از شبانه روز می توانید وارد سایبت شده و پس از مشاهده محصول از بین برندهای متنوع با طرح و مدل جدید آن را انتخاب و پس از ثبت کردن سفارش، به نشانی شما ارسال می شود.

تنوع برند، آشنایی با شرکت های تولید کننده، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، عدم محدودیت زمانی در ثبت سفارش، هزینه مناسب، تسریع و سهولت در خرید، کمک به کاهش ترافیک و آلودگی هوا، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، کیفیت مرغوب و … از مزایای خرید اینترنتی است که هر روز بر تعداد علاقمندان و طرفداران آن افزوده می شود.

تامین کننده عمده و جزئی قاب مهتابی طرح ماهان

تامین کننده عمده و جزئی قاب مهتابی طرح ماهاندر حال حاضر  این محصول یکی از برندهای پرفروش و  پرطرفدار در بازار است که در انواع مختلف تولید می شود. شرکت های تأمین کننده انواع آن با سایزهای متنوع، کیفیت عالی،مدل و طرح های جدید به سراسر کشور ارسال می کنند که به دلیل مرغوبیت و قیمت مطلوب مورد استقبال مشتریان زیادی واقع شده است و تقاضا برای تولید و عرضه آن در حال افزایش است.

برای خرید عمده می توانید به شرکت های تولیدی یا نمایندگی ها مراجعه نمایید که در خرید و فروش کلی قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری بیشتری جذب می شود همچنین این مراکز برای راحتی و رفاه مشتریان محصولات تولیدی را از طریق غیر حضوری به فروش می رسانند که مشتریان و خریداران استقبال خوبی می کنند و در مدت زمان کوتاه با هزینه اندک کالای مورد نظر را خریداری می کنند.

مرغوب ترین طرح ها و سایز های قاب مهتابی در بازار

مرغوب ترین طرح ها و سایز های قاب مهتابی در بازاراین روزها برندهای متعددی در زمینه تولید و توزیع انواع آن با جدیدترین طرح و مدل در حال فعالیت هستند که با قیمت بسیار مناسب به خریدار ارائه می کنند که با توجه به قیمت ارزان و کیفیت مرغوب بسیار پرفروش بوده و مورد استقبال مشتریان بسیاری قرار می گیرد. انواع قاب مهتابی عبارت است از:

  • قاب مهتابی فلزی که همان قاب مهتابی قدیمی است که در دهه های قبل کاربرد زیادی داشت.
  • قاب مهتابی دیواری که دارای تنوع بسیاری در طرح و مدل و فروش بالایی دارد.
  • قاب مهتابی براکت که از لامپ های ال ای دی کوچک و قاب پلاستیکی یا آلومنیومی با نوردهی عالی تولید و ارائه می شود.
  • قاب مهتابی سقفی برای استفاده در مراکز اداری و تجاری در سقف های کاذب کاربرد دارد.
  • قاب مهتابی ال ای دی خور که یکی از باصرفه ترین انواع آن است و نوردهی بالایی دارد.
  • قاب مهتابی دکوراتیو که یکی از شیک ترین مدل هاست و از استیل براق و پروفیل فشرده تولید می شود.
  • قاب مهتابی پلاستیکی که یکی از اقتصادی ترین مدل هاست و فروش بالایی دارد.
مهندس نظری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسپادان شما را به خرید بهترین محصولات لوازم برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید