مجموعه اسپادان شما را به خرید بهترین محصولات لوازم برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس نظری

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129687515

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: spadanisf@

telegram iconپاسخگویی تلگرام: mohammad13983@

instagram icon اینستاگرام: mohammad13983@

 

خرید قاب مهتابی بصورت آنلاین با گارانتی معتبر و ضمانت کالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت قاب مهتابی در سایز های گوناگون به صورت عمدهراهنمای خرید عمده قاب مهتابی از تولید کنندهخریداران قاب مهتابی اصفهانفروش ویژه انواع قاب مهتابی در طرح های متنوعنمایندگی مجاز بهترین قاب مهتابی اسپادانفروشگاه معتبر قاب مهتابی در بازار تهران

خرید قاب مهتابی آنلاین یکی از روش های آسان تهیه این کالا می باشد. در سال های اخیر و گسترش استفاده از اینترنت تاسیس فروشگاه های اینترنتی و خرید اینترنتی نیازمندی ها به جزء جدایی ناپذیر زندگی تبدیل شده است. خرید و فروش لوازم الکتریکی نیز مسلما شامل این سبک از فروشگاه ها می باشد.

در این روش خرید، انواع قاب مهتابی را می توان از نظر قیمت و ظاهر و کیفیت در کمترین زمان با هم مقایسه کرده و بهترین انتخاب را انجام داد. با توجه به تنوع محصول در این زمینه و با توجه به نوع و شکل ظاهری، فروشندگان قیمت های مختلفی را برای محصول خود پیشنهاد می دهند.

خرید قاب مهتابی بصورت آنلاین با گارانتی معتبر و ضمانت کالا

قیمت قاب مهتابی در سایز های گوناگون به صورت عمده

قیمت قاب مهتابی در سایز های گوناگون به صورت عمدهبرای فروشندگان خرد و کسانی که خرید با تعداد زیاد مد نظرشان می باشد یکی از راه های تهیه قاب های مهتابی با قیمت مناسب، خرید آن به صورت عمده است.

قیمت قاب مهتابی با توجه به سایز قاب مهتابی، برند تولید کننده، کیفیت متریال استفاده شده در ساخت محصول، توان و نوع لامپ به کار گرفته شده در آن شامل بازه قیمتی وسیعی می شود.

 یکی از موثرترین عوامل در قیمت قابهای مهتابی نوع لامپ استفاده شده در آن است. این محصول با لامپ های کم مصرف فلورسنت و اخیرا با لامپ های ال ای دی تولید و عرضه می شوند. لامپ های فلورسنتی در مقایسه با لامپ های رشته ای قدیمی با مصرف انرژی کمتر همان بازدهی یکسان را در اختیار می گذارد. اخیرا لامپ های ال ای دی در بازار لوازم الکتریکی رونق زیادی پیدا کرده است که در مقایسه با لامپ های رشته ای و فلورسنتی اگرچه قیمت بیشتری دارند اما مصرف برق بسیار کم آن ها توجیح کننده قیمت زیاد آن است.

راهنمای خرید عمده قاب مهتابی از تولید کننده

خرید عمده قاب های مهتابی را می توان به صورت مستقیم از نمایندگی های کارخانه تولید کننده محصول تهیه کرد. اما امروزه که استفاده از اینترنت و فروشگاه های اینترنتی توسعه یافته اند از روش های جذاب و راحت خرید، استفاده از این فروشگاه ها یکی از انتخاب های پیش رو برای خریدار خواهد بود.

خرید آنلاین این محصول می تواند روشی جذاب برای هر خریداری باشد چرا که هم می تواند تنوع محصولات مختلف را با چند دقیقه چرخیدن در فروشگاه های آنلاین مشاهده کند و همچنین محصول مورد نظر را با مناسب ترین قیمت و حتی با تخفیف های قابل توجه تهیه نماید.

اکثر تولید کنندگان در سال های اخیر با شناخت بازار فروش اقدام به تاسیس فروشگاه های عرضه مستقیم محصولات خود به صورت آنلاین نموده اند و در کنار آن با اعطای نمایندگی به فروشندگان در شهرهای مختلف در راستای ارتباط مستقیم با خریداران خود گام برداشته اند، تا با حذف واسطه های فروش قیمت فروش خود را به حداقل رسانده و رضایت خریداران خود را جلب نمایند. 

خریداران قاب مهتابی اصفهان

خریداران قاب مهتابی اصفهانبا توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و توجه ویژه به روشنایی و طراحی نورپرزدازی محیط شاهد محصولات الکتریکی بسیار نوین و متنوعی در بازار این محصولات هستیم.

با توجه به این که سیستم روشنایی در محیط های عمومی و خصوصی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، انتخاب و نصب سیستم روشنایی مناسب می تواند تاثیر زیادی در محیط زیست، محیط کار، فروشگاه ها و … از منظر زیبایی و مهمتر از آن از منظر روحی و روانی داشته باشد.

قاب های مهتابی را با توجه به نوع آن در موارد مختلفی می توان به کار گرفت. استفاده از قاب های مهتابی در خانه ها می تواند برای نورپردازی محیط خانه به کار گرفته شود. در ادارات نیز یکی از بهترین انتخاب ها جهت تامین نور محیط که علاوه بر تامین روشنایی قادر به ایجاد محیطی آرام باشد، استفاده از قاب های مهتابی است.

فروشگاه ها، کارخانه ها و به طور کلی اماکنی که دارای فضای بزرگی هستند نیازمند تامین نور زیادی هستند و این امر میتواند هزینه زیادی را بر مالکین چنین محل هایی تحمیل نماید. در چنین محل هایی استفاده از قاب های مهتابی علاوه بر تامین نور مناسب می تواند به شکل قابل توجهی هزینه ها تامین آن را کاهش دهد. 

فروش ویژه انواع قاب مهتابی در طرح های متنوع

با کمی جستجو در فروشگاه های لوازم الکتریکی با طرح ها، رنگ ها و ابعاد وسیعی از قاب مهتابی جدید رو به رو خواهیم شد. قاب های مهتابی را بسته به محل و نوع کاربرد می توان به شکل قاب مهتابی توکار یا روکار تهیه نمود. جنس این قابها با توجه به محل استفاده و کاربرد آن می تواند متنوع باشد اما به طور معمول از متریال با وزن سبک و دوام بالا در تولید آن استفاده می شود.

انواع قاب مهتابی:

  • قاب مهتابی دکوراتیو: که دارای طرح قاب مهتابی متنوعی است و برای ساخت و ایجاد طرح داخلی ساختمان به شکل خاص قابل کاربرد است.
  • قاب مهتابی دیواری: جهت ایجاد نورپردازی شکیل و مناسب برای محل هایی که امکان نصب سیستم روشنایی توکار نباشد.
  • قاب مهتابی سقفی: این نوع قاب در ابعاد و اندازه های مختلف مناسب برای نصب به شکل توکار و روکار تولید می شود و به ویژه برای محیط بزرگ کاربرد زیادی دارد.
  • قاب مهتابی ضد آب: مناسب برای محیط هایی که سیستم روشنایی در معرض مستقیم آب یا  بخار آب است.

نمایندگی مجاز بهترین قاب مهتابی اسپادان

نمایندگی مجاز بهترین قاب مهتابی اسپادانهمانگونه که اشاره شد یکی از بهترین روش ها برای عرضه مستقیم کالا و خدمات به مشتری اعطای نمایندگی به فروشگاه های لوازم الکتریکی است. تاسیس نمایندگی مجاز کارخانه ها و تولیدی ها هم برای تولید کننده، هم برای خریدار و هم برای عامل نمایندگی دارای مزیت هایی بسیاری است که از این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در آمد بالا برای عامل فروش
  • معرفی مشتریان بالقوه منطقه تحت پوشش نمایندگی
  • ارائه تخفیف فروش ویژه از طریق نمایندگی ها به خریدار
  • ارائه گارانتی معتبر محصول و ضمانت محصول
  • اعطای پاداش دوره ای برای نمایندگی های فعال

 

فروشگاه معتبر قاب مهتابی در بازار تهران

فروشگاه معتبر قاب مهتابی در بازار تهراناگر با بازار قطعات الکتریکی تهران آشنا باشید حتما گذرتان به خیابان جمهوری افتاده است. در این محدوده ده ها فروشگاه که وارد کننده قطعات الکتریکی هستند و شاید صدها فروشگاه عرضه کننده قطعات الکتریکی مشغول به فعالیت هستند. با گشت و گذار در این محدوده شما می توانید فروشگاه های مختلفی را مشاهده کنید که هر کدام در زمینه ای خاص فعالیت می نمایند. یکی از این زمینه های فعالیت فروشگاه های انواع قاب مهتابی در طرح ها، رنگ ها، ابعاد و کارایی های مختلف می باشند و با مراجعه به این فروشگاه ها مطمئنا طرح دلخواه خود را خواهید یافت.

مهندس نظری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه اسپادان شما را به خرید بهترین محصولات لوازم برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید